Тиждень грошей в ЗДО № 10

#ГраНавчанняДобробут, #GMWUkraine2023, #PlanYourMoney, #PlantYourFuture, #GMW2023

Мета: підвищення фінансової обізнаності, яка підкреслює важливість того, щоб молоді люди з раннього віку були фінансово обізнаними, поступово опановували навички, здобували знання, формували менталітет і поведінкові моделі, потрібні прийняття зважених фінансових рішень, щоб у результаті досягти фінансового процвітання і фінансової стійкості.

Упродовж Тижневика в усіх вікових групах проводилися змістовні і пізнавальні тематичні заняття економічного змісту: «Бюджет сім’ї», «Сімейні витрати», «Національна валюта України», «Подорож до країни економіки», «Чи все можна у світі купити», «Прикрасимо гаманець», «Для чого людям потрібні гроші?», «Крамниця та їх призначення», «Бізнес і реклама», «Знайомство з грошовими одиницями», «Грошове дерево», «Потреби людини», «Житлово-комунальні послуги», «Як люди заробляють гроші?».

Дидактичні ігри та вправи: «Щоб було якби…», «Що можна купити за гроші, а що ні?», «Чарівний гаманець», «Магазин», «Потреби людини», «Ми споживачі», «Розклади товар на полиці», «Бажання й необхідність», «Не все купується, не все продається», «Дешево-дорого», «Добери необхідне», «Розумні покупці», «Економно – не економно», «Товар та послуги», «Плануємо бюджет», «Хочу і треба».

Бесіди: «Професія банку», «Користь грошей», «Без труда має і плода», «Раціональна покупка», «Потреби моєї сім’ї», «Що означає бути багатим?», «Звідки в дорослих з’являються гроші», «Як нам знайти потрібну крамницю», «Для чого людина працює», «Ми споживачі», «Затишний будинок наш», «Грошові купюри», «Що означає бути багатим?», «Що таке економіка?», «Що можна придбати за гроші?».

Сюжетно-рольова гра «Магазин», «Банк».

Розв’язання та моделювання різних життєвих ситуацій: «Щоб сталося, якби…», «Хто важливіший», «За яких умов стають багатшими», «Якби я був бізнесменом» тощо.

Віртуальна екскурсія: музей Національного банку України.

Розв’язування економічних задач (старший дошкільний вік).

Розгляд ілюстрації: «Гроші», «Банк», «Як виникли гроші?», «Національна валюта», «Енциклопедія фінансової грамотності» та інші

Читання худ.літ.: «Гроші – це товар» Л.Яковенко, «Кіт у чоботях» Ш.Перо, «В автобусі» К.Перелісна, «Ледача подушка» В.Сухомлинський, «Гроші» О.Пчілка.

Анкетування батьків «Гроші та фінанси»

Зважаючи на те, що на процес розвитку дитини-дошкільника впливає як ЗДО, так і сім’я, формування в дітей дошкільного віку основ економічних знань та енергозбереження – це спільна справа педагогів та батьків. Успіх в економічній освіті може досягти тільки компетентний у питаннях економіки вихователь. Тому важливо аналізувати своє особисте ставлення до економіки в цілому, доходів і витрат зокрема.

Пізнавши і застосувавши все в близькому оточенні (удома або в ЗДО) дитина виросте ощадливою та працелюбною.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування